English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۵۰ زندانی غیرعمد در سفر رئیس سازمان زندانها به کرمان

در سفر استانی رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به استان کرمان ۵۰ زندانی جرایم غیرعمد و ۶۸ زندانی دارای جرایم سبک با استفاده از تسهیلات قانونی آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رئیس کل دادگستری و ریاست هیات امناء ستاد دیه استان کرمان در شورای قضایی استان که با حضور غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار شد، اعلام کرد: زمینه آزادی ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شده است و امروز آزاد می‌شوند و ۶۸ نفر دیگر از مددجویان با جرایم سبک نیز با استفاده از تسهیلات قانونی آزاد خواهند شد.

 حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: ۵۰ نفر از مددجویان زندان‌های استان کرمان به برکت جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان آزاد می‌شوند و از نظر کمیت و کیفیت در جمع‌آوری کمک‌های جشن گلریزان شاهد رشد هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان هدف‌گذاری از کمک خیران و بنگاه‌های اقتصادی فعال در استان کرمان برای جشن‌های گلریزان استان داشتیم که تقریبا محقق شد و تا امروز بیش از ۱۸ میلیارد تومان از تعهدات صورت‌گرفته به حساب ستاد دیه واریز شده است.

وی یادآور شد: میزان بدهی ۵۰ نفری که امروز از زندان‌های استان کرمان آزاد می‌شوند، ۱۹۰ میلیارد تومان است و ۱۴۴ میلیارد تومان رضایت از شاکی گرفته شده، ۳۸ میلیارد تومان توسط مددجو، ۳ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان تسهیلات، یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان کمک ستاد دیه و ۳ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان نیز توسط ستاد دیه استان تامین شده است.

انتهای پیام /

 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴
تعداد کلیک: ۴۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.