English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ارثیه‌ای به ارزش آزادی چند پدر

بانوی یزدی با اهدای ارثیه‌ای به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان زمینه آزادی چند زندانی سرپرست خانواده در یزد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مادر یزدی پس از مشاهده یک برنامه‌های تلویزیونی در شبکه استانی یزد که با موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پخش می‌شد، تصمیم گرفت زیورآلاتی که از مادرش به ارث برده بود به این امر حسنه اختصاص دهد. ارثیه‌ای به ارزش آزادی چند زندانی غیرعمد.

وی با حضور در نمایندگی ستاد دیه و اهدای مبلغی معادل ۳۴۰ میلیون تومان که از فروش این طلا‌ها به دست آمده بود سه پدر دربند را که نه از روی ارتکاب جرایم خشونت‌بار که بر حسب ناتوانی در تامین قروض و دیون خصوصی رهسپار حبس شده‌ بودند، به آغوش خانواده بازگرداند.

بانوی نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: مادرم همیشه بیان می‌کردند تا می‌توانید ببخشید و به دیگران انفاق کنید چرا که انفاق از مواردی است که در آن دنیا دست ما را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در روایات دینی آمده که گاهی به پیغمبر می‌گفتند گره به زندگی ما افتاده که رسول خدا خطاب به آن‌ها می‌فرمودند انفاق کنید که گره کور کارهای‌تان از این طریق حل و فصل خواهد شد. جالب این که برخی از مراجعین به پیامبر خاتم عرضه می‌داشتند: یا رسول الله ما مال و اموالی ندارم که انفاق کنم اما جالب‌تر این که پیغمبر در جواب بیان داشته‌اند یک لیوان آب دست یک تشنه بده که این خودش احس احسان‌ها است.

انتهای پیام /

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۵۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.