English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۴ میلیارد ریالی هیئت‌های مذهبی مشهد برای آزادی زندانیان

مدیر نمایندگی ستاد دیه در خراسان رضوی گفت: گروهی از هیئت‌های مذهبی مشهد با حضور در گود زورخانه زندان مرکزی مشهد با مشارکت ۴ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گلریزان کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، هیأت‌های مذهبی مشهد زمینه آزادی زندانیان نیازمند مالی را فراهم کردند. این در حالی است که اعضای هیئات حسینی و تکایای مذهبی به عنوان یاوران همیشگی ستاد دیه خراسان رضوی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طی دو سال گذشته حضور مؤثری داشته‌ و در همین راستا ۵۰ هیأت مذهبی به عنوان اولین گروه و اولین گلریزان سال جدید در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با حضور در گود زورخانه زندان مشهد گلریزان کردند و ۴ میلیارد ریال برای این امر خیر کمک کردند که پیش‌بینی می‌شود با مشارکت ستاد دیه ۱۲ زندانی از این محل آزاد شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ هیأت مذهبی در مشهد فعالیت دارند که بر اساس توافق صورت گرفته با شورای سیاستگذاری هیأت‌های مذهبی در طول سال و در گروه‌هایی متشکل از حداقل ۵۰ هیأت مذهبی هیئت‌های جشن‌های گلریزان در مناسبت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۲۷
تعداد کلیک: ۵۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.