English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک پدر زندانی به مدد دانش‌آموزان لارانی

پویش کلاس مهربانی به منظور کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها سورشجان منطقه لاران در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در ابتدای این برنامه که با حضور خدیجه اکبری معاون پرورشی، نبی‌الله عزیزی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این منطقه و مجید صیادی مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری برپا شد، یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران، در سخنانی گفت: در شب‌های قدر از خدا بخواهید درهای رحمت و بهشت را برایتان باز کند و اگر بهشت خدا را می‌خواهید به بندگانش در زمین کمک کنید.

در ادامه، مدیرنمایندگی ستاد دیه استان چهار محال و بختیاری نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع دانش آموزان عنوان کرد: کمک کردن به دیگران می‌تواند زمینه‌ای برای زندگی بهتر برای همه ما ایجاد کند چرا که به هرشکلی که به دیگران کمک کنیم خداوند به همان شکل به ما کمک می‌کند.

صیادی افزود: گاهی خداوند در مسیر زندگی ما جریاناتی قرار میدهد تا به سمت نیکی راهی شویم ولی ما همراهی نمی‌کنیم، باید وارد یک جریان خوب شد باید در یک مسیر خوب قرار گرفت تا عطر محبت در همه جای زندگی‌مان ساری باشد.

در این آیین معنوی با همت دانش‌آموزان هنرستان پروین و مسئولین این مجموعه آموزشی، الباقی بدهی یک پدر سرپرست خانواده تامین و این زندانی تحت حمایت ستاد دیه بعد از تحمل سه ماه حبس از بند زندان رهایی یافت.

انتهای پیام /

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸
تعداد کلیک: ۵۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.