English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۵۰ میلیون تومانی دامدار نمونه برای آزادی زندانیان غیرعمد

در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با روز شهادت مولا امیرالمومنین علی علیه‌السلام است، دامدار نمونه فراهانی ۵۰ میلیون تومان در راه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، روز شهادت حضرت امیر علیه‌السلام راهی سفری می‌شویم از جنس مهربانی، چون به عشق آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی  این سفر آغاز شد لحظه‌ها به سرعت سپری می‌شوند و متوجه مسافت راه نمی‌شویم به مقصد که می‌رسیم نام و نشان دامدار نمونه را از همشهریانش می‌پرسیم رسم جوانمردی اش همه شهر را پر کرده و همگان با لبخندی از روی عشق مسیر منزلش  را به ما معرفی می‌کنند.

وقتی درب منزلش رسیدیم خانه‌ای ساده دیدیم گویا رسم جوانمردی ساده زیستن است.

در گاوداری که کنار منزل مسکونی‌اش دایر شده مشغول کار و تلاش است ما را که می‌بیند به رسم ادب به استقبالمان می‌آید و چن لحظه میهمان کلامش می‌شویم.

برایمان می‌گوید از عهدی که با مولا علی در ایوان نجف بست. از اینکه در شب شهادت مولا علی علیه‌السلام در سال ۹۵ از مولا مدد خواست تا به کارش رزق و برکت بدهد و وقتی عهدش با مولا تحقق یافت هر ساله در روز شهادت مولا مبلغی را در راه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نذر وفای به عهد خود می‌کند.

این بود داستان وفای به عهدی دامدار نمونه فراهانی که هر ساله مبلغی نذر جوانمردی‌اش می‌شود، امسال نیز با فرا رسیدن روز شهادت حضرت علی علیه‌السلام مبلغ ۵۰ میلیون به مدد مولا در راه آزادی زندانیان تقدیم کرد.

انتهای پیام /

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸
تعداد کلیک: ۴۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.