English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زندان جای بزهکار است نه بدهکار!

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تقدیر از اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه گفت: در ماه مهمانی خدا از مسئولین قضائی گرفته تا خیرین خداجو تلاش‌ها باید معطوف به آزادی زندانیان غیربزهکار باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار با حجت‌السلام مطیعی نماینده ولی‌فقیه در سمنان با اشاره به اینکه در استان تلاش می‌شود افرادی که بزهکار نیستند و صرفا بدهکار هستند در زندان نمانند، اظهارکرد: این افراد به خاطر یک اشتباه و یک غفلت گرفتار زندان شده اند به همین خاطر با همکاری خوب خیرین و مددکاران سعی می‌شود با شاکیان گفتگو کرده و رضایت گرفته شود.

وی با اشاره به این که با تلاش شبانه‌روزی ستاد دیه در استان سمنان تمام محکومین کم‌تراز ۱۰۰میلیون تومان آزاد شده‌اند، گفت: طبق رسوم هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان برگزار خواهد شد و افزون بر این در تمامی شهرستان‌های استان  هم که ۲۱ فروردین ماه آغاز شده تا ۲۸ این ماه ادامه خواهد داشت.

کهربایی با بیان اینکه خیرین در استان سمنان به مجموعه ستاد دیه در این سال‌ها بسیار کمک کرده اند، افزود: امیدواریم در این جشن‌های گلریزان نیز خیرین و مردم نیکوکار شرکت کرده تا بتوانیم به زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد و دیه شده‌اند کمک کنیم.

حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی‌فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان نیز در این گفتگو بیان کرد: همه مسئولین باید کمک کنند تا فردی که فقط بخاطر مشکل مالی به بند و زندان افتاده است سریع تر به آغوش گرم خانواده بازگردد.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با اشاره به اینکه اقدامات ستاد دیه در استان سمنان بسیار عالی بوده است، تصریح کرد: همه خیرین و مردم نیکو کار باید کمک کنند تا این اقدام با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۵۰
تعداد کلیک: ۵۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.