English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تنها متولی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاد مردمی دیه است

به دلیل رونق اقدمات عام‌المنفعه در ایام ماه رمضان بسیاری از شیادان این روزها طعمه انتخابی خود را زندانیان جرایم غیرعمد برگزیده‌اند، حال این که ستاد مردمی دیه تنها نهاد فعال در حوزه جمع‌آوری و آزادی این مددجویان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یکی از سنت‌های قدیمی در ‌ماه مبارک رمضان، آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد است که هر ساله توسط ستاد دیه و با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

امسال هم این سنت دیرینه با گلریزان‌های مختلف در استان‌ها همراه بود و بسیاری از زندانیان به همین طریق از بند رها شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند، اما در این بین هستند افراد سودجویی که با عنوان کمک‌رسانی برای آزادی زندانیان، از شهروندان پول دریافت می‌کنند که گویا این افراد هیچ ربطی به ستاد دیه کشور ندارند و کارشان یک جور کلاهبرداری است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان در این زمینه هشدار داد که برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، فقط به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد دیه کشور مراجعه کنند. در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه آمده است: «برای پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و کسب اطلاع از شماره حساب‌های مربوطه، به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه کشور به نشانی: irpo.ir مراجعه کرده و یا از طریق لینک idpay.ir/setad-diyeh اقدام به کمک کنند».

14

انتهای پیام /

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹
تعداد کلیک: ۵۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • هاشمی
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
  • 0
  • 0
    0

آیا شما نظارتی بر اپلیکیشن های جمع آوری صدقات و کمک های خیریه همچون آپ، ستاره یک و ... دارید؟ خواهشمند است با ایجاد یک سامانه یا نماد معتبر یا ارجاع تمام امور خیره از تمامی نرم افزارها به یک درگاه ثابت مانع هر گونه کلاه برداری و اطمینان خاطر خیرین گردید
و صرفا به امور نمادین و ارسال پیامک اکتفا نکنید یا صاحب الزمان


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.