English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 5 هزار زندانی جرایم غیرعمد طی ۲۲ سال در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حدود ۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد در دوره فعالیت ۲۲ ساله ستاد دیه استان کرمان از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با حضور در ستاد دیه استان کرمان طی سخنانی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کمک به زندانیان جرایم غیرعمد در قالب جشن‌های گلریزان انجام شده است که اهمیت کار خیر را می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کند، بیان داشت: حدود ۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد در دوره فعالیت ۲۲ ساله ستاد دیه استان کرمان از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: آبرو، حیثیت و خانواده زندانیان جرایم غیرعمد در معرض آسیب قرار دارد و ستاد دیه با واسطه‌گری برای کار خیر نه تنها یک زندانی را از زندان آزاد می‌کند بلکه یک خانواده را نجات می‌دهد و گره‌ای از کار شاکی هم گشوده می‌شود.

حمیدی بر فرهنگسازی برای مردم و خیران در زمینه آثار و برکات کمک به زندانیان جرایم غیرعمد تاکید کرد و ابراز داشت: کمک‌های خیران قابل‌تقدیر است و آنها مددکار خوبی برای ستاد دیه هستند و اگر کمک‌های مردمی را هم بتوانیم جمع‌آوری و مدیریت کنیم این امر برای کمک به مددجویان موثر است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: ستاد دیه با نیت کمک به آزادی جرایم غیرعمد تشکیل شده و طی ۲۲ سال که از عمر ستاد در استان کرمان می‌گذرد حدود ۵ هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

سید حجت‌الله موسوی‌قوام از برگزاری جشن‌های گلریزان سخن به‌میان آورد و ادامه داد: ماه مبارک امسال هم ۵۵ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸ زندانی خانم به‌علت جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان داریم، افزود: ۲۴۲ نفر زندانی واجد شرایط در زندان‌های استان به‌سر می‌برند و ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی این مددجویان نیاز است.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۲۰
تعداد کلیک: ۵۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.