English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان 13 میلیارد تومانی تبریزی‌ها برای زندانیان غیرعمد

مردم نوعدوست کلانشهر تبریز در جریان برگزاری بیستمین جشن گلریزان این شهر در ماه رمضان با اهدای ۱۳ میلیارد تومان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این آیین آزادی که شامگاه چهارشنبه در تالار معلم تبریز با حضور اقشار مختلف، خیران و نیز رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی در سخنانی اظهار کرد: با کمک خیران و برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های ۲۱ گانه استان، پیش‌بینی می‌شود این کمک‌های مالی تا سقف ۴۰ میلیارد تومان اعم از نقدی و تعهدات جمع‌آوری شود.

رسول تقی‌پور با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک و مساعدت‌های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: اگر از این رقم ۳۵ میلیارد تومان توسط مردم نوعدوست و خیر برای ستاد دیه استان مساعدت شود، در ۶ تا ۸ ماه می توان نسبت به آزادی تمام این زندانیان اقدام کرد.

وی از آزادی تعداد ۵۵۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: بدهی این افراد بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان بود که ستاد دیه استان ۲۲ میلیارد تومان آن را تامین کرد و مبلغی در حدود ۴۷۳ میلیارد تومان نیز از طریق تقبل از محل اعسار تامین شد.

تقی‌پور میزان آورده خانواده زندانیان آزاد شده را ۳.۵ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: بر همین اساس تسهیلاتی به میزان ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز با بهره چهار درصدی در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

به گفته وی همزمان با جشن گلریزان تبریز در شهرستان عجب شیر و هریس نیز این جشن برگزار و در سایر شهرستان ها نیز تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳
تعداد کلیک: ۵۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • حسین بی غم
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۱۷
  • 0
  • 0
    0

کاش آنقدر مسئولین به کار خود احساس مسئولیت میکردن که اونی واقعا در اولویت قرار دارد و بی کس و بی پول و بی زبان و......است اول اینجور آدما را آزاد میکردن


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.