English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

«گذشت‌ها» در خراسان‌رضوی نسبت به مطالبات رشد 2 برابری دارد

مدیر ستاد دیه خراسان‌رضوی گفت: گذشت شاکیان از بدهی محکومان جرائم مالی در جریان پرونده آزادی زندانیان نیازمند استان در سال 1401 نسبت به سال قبل آن، رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر اظهار کرد: شکات خصوصی در سال ۱۴۰۰ مبلغی معادل ۴۵.۵ میلیارد تومان از بدهی و مطالبات حقوقی دایر بر محکومان جرائم مالی را بخشیده و موجبات آزادی جمعی از زندانیان نیازمند را فراهم کرده بودند، حال این که سال ۱۴۰۱ رقم بخشش بدهی این بدهکاران از ۱۰۳ میلیارد تومان فراتر رفته است.

وی گفت: این در شرایطی است که نیکوکاران نیک‌اندیش این استان نیز طی سال گذشته با اهدای مبلغی بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال موجبات آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان نیازمند خراسان رضوی را فراهم نمودند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان‌رضوی یادآور شد: بدهی زندانی آزاد شده در سال گذشته رقمی در حدود ۲۰۷ میلیارد تومان بود که ۱۰۳ میلیارد تومان با همت طلبکااران گذشت گردیده و الباقی از طریق کمک خیرین، پذیرش اعسار، تقسیط بدهی یا اعطای تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

غفاریان‌طوسی ادامه داد: در ماه مبارک امسال طبق سال‌های گذشته آیین‌های گلریزان ویژه آزادی زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاد دیه در ۱۰ شهرستان دارای زندان استان خراسان‌رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸
تعداد کلیک: ۴۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.