English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اهدای موقوفه‌ای در سنندج به ستاد دیه

زمینی به مساحت 200 متر از سوی تولیت موقوفات مرحوم وزیری به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان کردستان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان با اعلام این خبر گفت: همواره زندانیان بدهکار مالی و محکومان به پرداخت دیات جرایم غیرعمد به دلیل نبود ساختمانی جهت رسیدگی به وضعیت زندانیان غیربزهکار با مشکلات عدیده‌ای همراه بودند. غیر از عدم تمرکز در پاسخگویی ستاد مردمی استان هم به دلیل ماهیت و تعهد خود دایر بر عدم امکان هزینه‌ای ولو ناچیز از کمک‌های خیرین در مسیری غیر از آزادی مددجویان نیازمند در سال‌های اخیر مسائل و دشواری‌هایی را متحمل بود که با طرح این مشکل با مسئولین عالی قضایی در استان قطعه زمینی به مساحت 200 متر از سوی دفتر تولیت موقوفات صادق وزیری به منظور استفاده اداری کارکنان ستاد دیه به این امر اختصاص یافت که پس از طی مراحل قانونی ساختمان مذکور سند انتقال اعیانی خواهد گرفت.

۳۰۲ زندانی کردستانی چشم‌انتظار کمک خیّرین

وی با اشاره به آمار زندانیان جرایم غیرعمد کردستان گفت: همه با هم در روز نوزدهم فروردین‌ماه جاری برای آزادی ۳۰۲ زندانی غیربزهکار استان و شادی دل خانواده‌های آنان در استان از یکدیگر گوی سبقت بگیریم.

خسروی بر ضرورت تلاش و همبستگی جامعه اصناف، خیّرین و مسئولان استانی در جهت برگزاری باشکوه جشن گلریزان ویژه ایام ماه رمضان تأکید کرد و گفت: بهار قرآن بستری برای عبادت و پاسداشت نعمت‌های فراوان خداوند متعال است، تا به‌شکرانه این موهبت، در این ایام مبارک، در راستای رهایی زندانیان نیازمند مالی تلاش مضاعف و قدم خیر برداریم. در این راستا با رایزنی‌های متعدد و برگزاری جلسات هم‌اندیشی در صدد هستیم تا بتوانیم مبلغی بیش از 10 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان جمع‌آوری نماییم تا با این اعتبار تا عید فطر جمع کثری از زندانیان حال حاضر را از بند رهایی بخشیم.

انتهای پیام /

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۴۸
تعداد کلیک: ۵۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.