English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

«نوروز تا فطر» پویشی برای آزادی زندانیان غیرعمد در گلستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حمید وسکوئی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان با اعلام این خبر گفت: یک روز حضور در بند هم برای ما که متولی امر آزادی بدهکاران غیربزهکار هستیم یک روز است. برای همین ما در روزهای منتهی به تعطیلات با دقت و سرعت و جدیت بالاتری در قبال پرونده‌ اقدمات لازم برای رسیدگی را انجام می‌دهیم و در این راستا برای شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد از طریق کمیته امداد تحقیقات محلی را انجام و افرادی که نیازمند به مساعدت مالی باشند در قالب فهرست مددجویان واجد شرایط برای طی فرآیند اخذگذشت و دریافت آورده و دیگر بخش‌های تخصصی به تنظیم و کسب استعلام از اسامی می‌پردازیم.

وی با بیان‌ اینکه در سال جاری ۳۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، گفت: از این تعداد ۲۸۵ آقا و ۱۵ بانو بودند که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط ستاد دیه اعطا  و ۸ میلیارد بلاعوض و ۲ میلیارد آن از طریق تسهیلات بانکی وام پرداخت شده است.

وسکویی به طرح آزادی و جذب خیرین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم تا پایان سال ۴۵ زندانی جرائم غیرعمد با همکاری نهادهای دولتی و مردم و خیرین آزاد شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان طرح «هر مسجد یک آزادی زندانی» را از جمله اقدامات در جذب خیرین دانست و گفت: این طرح از اوایل سال جاری به‌صورت پایلوت در استان اجرا شده که مسجد گلشن‌ گرگان در هر مرحله با همکاری خیرین و سازمان‌های مردم نهاد توانسته در آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد سهیم باشد.

وی همچنین از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در گلستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۳۸۴۳۹ و یا دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* ارسال کرده و این پویش سهیم باشند.

انتهای پیام /

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۴۹
تعداد کلیک: ۵۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.