English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بسیاری از خیرین ستاددیه مددجویان دیروز این نهاد حمایتی هستند

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با تقدیر از اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه گفت: بسیای از خیرین و مددکاران فعال ستاد مردمی دیه همان زندانیان و مددجویان دیروز این مجموعه حمایتی هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیین گلریزان شهر ایلام تعداد ۲۱ زندانی جرائم مالی با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور، رییس کل دادگستری استان ایلام، مدیرکل زندان‌ها و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی استان از بند حبس رهایی یافتند.

در ابتدای این مراسم مدیرکل زندان‌های استان ایلام طی سخنانی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در سطح استان ایلام از زندان آزاد شده‌اند که قابل اعتناست برای ۳۳ درصد از زندانیان استخلاص یافته شغل ایجاد شده است.

احسانی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در سال آتی نیز اجرای برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در داخل زندان‌هاست تا از این طریق و در راستای مهارت آموزی این افراد بعد از آزادی بتوانند با بهره‌گیری از این ظرفیت برای خود ایجاد اشتغال کنند.

معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور نیز در این مراسم، اظهار کرد: مسئولان قوه قضائیه و سازمان زندان ها در تلاش هستند که با همکاری و تعامل با سازمان‌ها و موسسات خیریه و به ویژه ستاد دیه زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام صادقی تلاش خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان در استان ایلام را قابل تقدیر دانست و گفت: در زندان‌ها، و فعالیت‌های خوبی در راستای ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال زندانیان پس از آزادی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و فراهم کردن کمک خیرین به زندانیان جرائم مالی، بیان کرد: کار نیکوکاران در فریادرسی به زندانیان جرائم مالی بسیار قابل تقدیر است و زندانیانی که امروز زمینه آزادی آن‌ها با همت خیرین و نیکوکاران فراهم شده است پس از آزادی خود یک خیر باشند و زمینه آزادی سایر زندانیان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
تعداد کلیک: ۸۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.