English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک به زندانیان غیرعمد دافع بلایا و حافظ آبروی خیرین است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه استان اردبیل کمک به آزادی زندانیان غیرعمد را عین خضوع و موجب دفع بلایا و حفظ آبروها دانست.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، چهاردهمین جشن گلریزان نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و عید سعید نوروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه و با حضور رئیس کل دادگستری استان، مسؤولان، اعضای ستاد دیه استان و جمعی از خیرین برگزار شد.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه استان اردبیل در این مراسم با تشکر از ستاد دیه و دستگاه قضایی استان کمک به آزادی زندانیان نیازمند بدهکار در جرایم غیرعمد را عین خضوع و موجب دفع بلایا و حفظ آبروها دانست وگفت: افراد جامعه همانند اعضای یک خانواده هستند و باید سعی کنیم در سایه تعامل، کارهای خیری چون تلاش در راستای آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه خیرین استان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را عملی بسیار پسندیده عنوان نمود و از نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما و اصحاب رسانه استان خواست با ترویج و نشر اینگونه اقدامات نیکو به گسترش فرهنگ همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک نمایند.

در ادامه یوسف خدادادی نایب‌رئیس نمایندگی ستاد دیه استان با ارایه گزارش آمار عملکرد ستاد دیه استان در سال‌جاری گفت: امسال تعداد 285 از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از 135میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده باز گشتند.

خدادادی افزود: به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان و فرا رسیدن عید نوروز 40 زندانی جرایم غیر عمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از 74میلیارد تومان با مشارکت خیرین و کمک ستاد دیه استان از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: تعداد 28 فقره پرونده نیز در حال رسیدگی است که تا پایان سال زمینه آزادی آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵
تعداد کلیک: ۵۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.