English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بدهکار اصفهانی دین خود را با ستاد دیه تسویه کرد

یک بدهکار مالی که سال گذشته با حمایت ستاد دیه استان اصفهان از بند رهایی یافته‌ بود تمامی کمک دریافتی خود را بعد از آزادی و اشتغال در قالب سه قسط تسویه کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «اصغر -س» که سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه عملیات حفاری، استخراج و تولید گاز فعالیت دارد ابتدای سال گذشته (1400) در برهه‌ای که تمام دارایی خود را بر حسب یک اشتباه اقتصادی از دست رفته می‌دید، با طرح دعوی شکات خصوصی، ناخواسته روانه یکی از زندان‌های استان اصفهان می‌شود.

این مهندس اصفهانی که روزگاری نه چندان دور از ملائت مالی خوب برخوردار بود، پس از یک قصور کاری ضمن زندانی شدن با بحران از دست دادن شغل حساس خود قرار می‌گیرد که با تلاش بسیار اما موفق به ایفای دین نمی‌شود.

نامبرده پس از استیصال با اعلام وضعیت خود به مددکاران ستاد دیه در شمار افراد متقاضی کمک قرار گرفته و پرونده او با فوریت مراحل اخذ استعلام و رسیدگی‌های قضائی را طی نموده و نهایتا او در آستانه یک رخداد تلخ دیگر که همانا خروج از پروژه حساس کاری‌اش در مرز آبی ایران و قطر قرار داشت، اما با مساعدت ستاد دیه به آغوش جامعه بازگشت.

زندانی مذکور با وجود این که بدلیل ملاحظات کاری کمتر در اصفهان حضور دارد، امروز برای پرداخت قسط سوم کمک دریافتی خود که به اذعان خودش همواره در شمار دیون اولویت‌دار او محسوب می‌شد، در محل نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان حاضر و مبلغ اهدایی خود را در اختیار مدیر این مجموعه حمایتی قرار داد.

اسدالله گرجی‌زاده مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با قدردانی از این اقدام حسنه طی سخنانی گفت: برکت ستاد دیه در اعتماد عمومی خیرین و توفیق او در حوزه آزادی هزاران زندانی دردمند همواره دایر بر باور مددجویان تحت پوشش آن بوده و هست.

وی با اشاره به این که در فرآیند رسیدگی به بسیاری از پرونده‌های این نهاد مردمی مددجویان زیادی در هیئت مددکاران ظاهر شده‌اند، افزود: بدلیل ماهیت ستاد دیه که فارغ از ردیف بودجه‌های ثابت و دولتی است، زندانیان با وقوف به این موضوع مبلغ دریافتی از مجموعه را در حقیقت قرض و امانتی در اختیار خود می‌دانند که در بدترین شرایط زندگی به آن‌ها داده شد تا در روزگاری که چرخ گردون بلندی‌ و فرودهای بسیار دارد هویت و قرعه فرد ساعی را به نحو دیگری رقم خورد.

انتهای پیام /

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۷۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • مهندس صلاح الدین
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴
  • 5
  • 0
    0

ای کاش همه مسئولین نظام و حکومت در همه جنبه ای اخلاقی از قبیل دروغ،حسن نیت،قدم خیری،نیت قلبی به خدمت،حب هموطن دوستی و انسانی ،رواداری زندگی مناسب برای هر ایرانی ،و مهمتر از همه شایسته سالاری ،در وجودشان نهادینه بوده و باشد. اگر از روز نخست بجای شعارهای
بی عمل وصد البته پوچ و مایع تمسخر تنها شعار وطن دوستی ، شایسته سالاری گفته میشد و بصورت واقعی عمل میگردید ،درجامعه نهلادینه میگردید و به جرات باید گفت در تمامی مقوله های ناخوشایند اجتماعی جزو پاک ترین کشورهای جهان واقعی می بودیم.


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.