English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تغییر نام «ستاد دیه» به «ستاد مهریه» یک اشتباه بزرگ !

مدیرکل‌زندان‌های‌کرمان با اشاره به افزایش‌مشکلات‌مربوط به‌مهریه گفت: با ادامه این روند متاسفانه انگار نام «ستاد دیه»، به «ستاد مردمی رسیدگی به امور مهریه» تغییر پیدا کند که انجام آن ممکن نیست.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی ولی‌ نیا در نشست اعضای هیات مدیره ستاددیه شعبه استان کرمان اظهار کرد: گرچه تاکنون در بحث پیشگیری از جرائم اقدامات خوبی صورت گرفته، اما باید در این زمینه برنامه های جدیدی اجرا شود.

وی با اشاره به افزایش مشکلات مربوط به مهریه افزود: با ادامه این روند به نظر می‎‌رسد «ستاد مردمی رسیدگی به دیه» را با عنوان «ستاد مردمی رسیدگی به مهریه» تغییر شکل پیدا کند.

ولی‌نیا، اظهار کرد: متاسفانه مباحث مهریه و نفقه روز به روز بیشتر می‌شود و شاکیان در این فکر (غیرمنطقی) به سر می برند که با زندانی کردن متهم می توانند پول خود را وصول کنند که بسیار اشتباه و خیال خامی است.

مدیر کل زندان های استان کرمان با بیان اینکه زندان برای زندانی و خانواده وی تبعاتی دارد و این افراد با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: خانواده‌هایی که فکر می‌کنند مشکل آنها از طریق شکایت و زندانی کردن مرد خانه حل می‌شود، بیایند بجای این طرز فکر با کسب آموزش‌های دینی و علمی سطح دانش خود را در مهارت زندگی معنوی و همراه با قناعت افزایش دهند! زیرا نباید صورت مسئله را پاک کرد و بایستی مسئله را درست حل کرد.چرا که  زندان جایی نیست که هر کسی در انجا ورود پیدا کند.

۲۷ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۳۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.