English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 4 میلیارد تومانی خیرین قمی برای آزادی 30 زندانی غیرعمد

در آیین گلریزان ستاد دیه استان قم با جمع‌آوری مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان زمینه آزادی تقریبا سی تن از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیین گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان قم در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، مدیر کل زندان‌ها و جمعی از خیرین شهرمقدس قم، در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معنوی، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان در سخنانی گفت: ماه شعبان ماه پیامبررحمت و نیکی هاست و بهترین فرصت برای انجام کارخیر و ذخیره‌ای برای ورود به مهمانی خداوند است.

رئیس شورای قضایی استان بیان کرد: کم‌ های خیرین به صورت آشکارا و پنهان به ستاد دیه استان باعث شده تا عملکرد این ستاد جزء بهترین‌ نهادهای قضایی مطرح شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: این روزها در آستانه نوروز و به برکت اعیاد نورانی شعبانیه به لطف کمک خیرین و البته گذشت شکات، زندانیان جرایم مالی در کمترین زمان ممکن از زندان آزاد می‌شوند.

در ادامه این برنامه، علی‌اصغر رنجبر مدیر کل زندان‌های استان نیز طی صحبت‌هایی اظهار کرد: کمک خیرین به آزادی زندانیان جرایم مالی در واقع کمکی هست به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مکرر مقام معظم رهبری است.

در پایان مرادی‌پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تشکر از رئیس کل دادگستری، دادستان و مدیر کل صداوسیمای استان قم که میزبانی این آیین را عهده‌دار شدند، گفت: 4 زندانی زن و 136 مرد بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیه جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان قم تحمل حبس می‌کنند که با همراهی خوب کارخانه‌داران و صنعتگران در این مراسم و اهدای رقمی بالغ بر 4 میلیارد تومان امیدواریم زمینه آزادی یک‌پنجم این مددجویان نیازمند و آبرومند فراهم شود.

انتهای پیام /

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
تعداد کلیک: ۶۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.