English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۱۵ زندانی‌غیرعمد لرستانی در آستانه میلاد حضرت‌علی‌اکبر (ع)

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان از آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد با مجموع بدهی ۱۳ میلیارد تومان در آستانه میلاد علی‌بن‌الحسین علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد شبیه‌ترین مردم به پیامبر اسلام  ۱۳ مرد و ۲ بانوی بدهکار مالی گرفتار بند از سطح زندان‌های استان لرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر ستاد دیه در لرستان مجموع بدهی این زندانیان را رقمی بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در فرآیند رسیدگی به میزان ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب قبولی دادخواست اعسار از محکوم‌به کسر و ضمن ارایه اعتباری معادل ۵۵۰ میلیون تومان به صورت اعطای وام بدون سود مبلغی در حدود ۶۹۰ میلیون تومان نیز به صورت ویژه به این افراد گرفتار بند کمک شده است.

شاکرمی بیان داشت: در حال حاضر ۱۳۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان با مجموع بدهی ۸۷ میلیارد تومان در زندان‌های استان لرستان تحمل حبس می‌کنند که امید است به برکت اعیاد باقیمانده از ماه پربرکت شعبان و با عنایت ویژه خانواده‌های ایرانی به امر انفاق در روزهای پایانی سال زمینه آزادی حداکثری این درمندان گرفتار حبس فراهم شود.

انتهای پیام /

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۰۶
تعداد کلیک: ۴۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.