English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱۹ زندانی غیرعمد کرمانی به‌مناسبت نیمه شعبان آزاد می‌شوند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: ۱۹ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان با مجموع بدهی ۷۷ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به این مطلب که جشن گلریزان محوری در مرکز استان ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز به مانند سال‌های گذشته از ظرفیت صدا و سیما نیز به‌منظور برگزاری جشن‌های گلریزان استفاده می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه درماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سطح استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: اقداماتی از سوی ستاد دیه استان در این راستا انجام شده است و تلاش می‌شود که امسال برنامه‌های جشن گلریزان را با حضور حداکثری مردم، مسؤولان و خیران برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: از فرصت شب‌های قدر می‌توان برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده کرد.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز گفت: بخشنامه و جدول زمان‌بندی جشن‌های گلریزان استان به مسؤولان شهرستان‌ها ارسال شده است.

 سید حجت‌الله موسوی‌قوام با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان استان کرمان در ۲۳  شهرستان و ۳۱ بخش برگزار خواهد شد، افزود: این جشن‌ها از ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ از ارزوئیه آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۱۹ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان با مجموع بدهی ۷۷ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان خاطرنشان کرد: به‌منظور آزادی مددجویان جرایم غیرعمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان، ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اخذ رضایت شاکیان حاصل شده است.

 وی عنوان کرد: در مجموع برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد به‌مناسبت نیمه شعبان،۱۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان توان پرداخت مددجویان بوده و یک‌میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

 وی ادامه داد: ۳۳۴ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه کشور و ۷۴۶ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و خیران برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد به‌مناسبت نیمه شعبان اختصاص یافته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۴ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان کرمان حضور دارند، ادامه داد: در سال جاری زمینه آزادی ۲۲۹ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان فراهم شده است.

پایان پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۴۶
تعداد کلیک: ۵۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.