English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد خراسان‌جنوبی تنها 7 میلیارد تومان می‌خواهد

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: هم اکنون ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی این مددجویان تنها ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رضا حسین‌پور مدیر نمایندگی این نهاد مردمی در خراسان‌جنوبی در دیدار با معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در سخنانی گفت: از ابتدای امسال با همت خیرین خداجو تعداد ۱۲۷ زندانی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر زن هستند.

وی یادآور شد: با همه تلاش‌های صورت گرفته در سال‌جاری دایر بر کاهش جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد اما متاسفانه با واین وجود هم‌اکنون تعداد ۵۴ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات جرایم غیرعمد بابت ناتوانی در تامین دیون خصوصی در ندامتگاه‌های استان دوران بسر می‌برند که مبلغ بدهی آن‌ها رقمی معادل ۷ میلیارد تومان است.

در ادامه این جلسه فرشته اسدزاده، مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری خراسان‌جنوبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پویش مردمی «ارمغان آزادی» با همت بانوان این استان و مشاورین آن‌ها در دستگاه‌های اجرای به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان و کاهش جمعیت زنان زندانی اجرا شده و تا رهایی کامل بانوان دربند پیگیری خواهد شد.

وی افزود: با همیاری آحاد اجتماعی و حمایت بانوان در بهار طبیعت که مصادف با ماه مبارک رمضان است تلاش داریم در قالب برنامه‌های ویژه گلریزان کمک‌های نیکوکاران نیک‌اندیش را با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به سمت ستاد دیه سوق دهیم.

مجید آذرمهری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان نیز در این جلسه اظهار کرد: با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری و ظرفیت خادمیاران رضوی، جامعه خیرین و مردم نوعدوست ترویج فرهنگ حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان متفاوت‌تر رقم خواهد خورد، چرا که آحاد جامعه ثابت کرده‌اند کمک به مددجویان تحت حمایت ستاددیه همواره در اولویت اقدامات خیرخواهانه قرار دارد.

انتهای خبر/

۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰
تعداد کلیک: ۷۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.