English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت بانوان خیر اردبیلی در آزادی ۲۷۳ زندانی جرایم غیرعمد

بانوان خیر استان اردبیل در قالب طرح‌های انساندوستانه و پویش‌های مردمی بانی آزادی ۲۷۳ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هفتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل با حضور جمعی از نیکوکاران و مسئولین قضایی و انتظامی برگزار شد.

یوسف خدادادی نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل در حاشیه این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان اردبیل، گفت: مشارکت تمام آحاد مردم ولایی و حسینی استان اردبیل در ستاد مردمی دیه نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم این استان دارد که با مشارکت خود در امر آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی داشته‌اند.

وی از هم پاشیدگی کانون خانواده و دوری از والدین  و فرزندان را از پیامد های  زندانی شدن زنان دانست و گفت : زندان باعث جدایی مادران از کودکان و سرگردانی و بی پناهی آنها می شود و پویش مهربانی با شعار «زندان جای مادران نیست» پویشی است که تصمیم دارد تا به کمک زنان زندانی با جرایم غیر عمد بیاید چرا که زنان زندانی جرایم غیر عمد نه تبهکارند؛ نه مجرم، بلکه زنانی هستند که با نیت کمک به خانواده، دوستان، اطرافیان و همکاران سر از زندان درآورده اند.

خدادادی افزود: امسال با کمک و مساعدت خیرین استان ۲۷۳ نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از یکصد میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل با قدردانی از جامعه بانوان خیر استان، تصریح کرد: از سال ۱۳۹۵ که جشن گلریزان بانوان خیر در استان کلید خورده است، ۸۰ میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک‌های مالی شده است.

خدادادی ادامه داد: امسال نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال از سوی بانوان خیر به ستاد دیه استان کمک‌های مالی شده است و تقریبا در آزادسازی تمام ۲۷۳ نفر زندانی مالی و جرائم غیرعمد، بانوان خیر نقش داشته‌اند.

در پایان این مراسم از خیرین شاخص و خانواده‌های معظم شهدا با اهدای لوح تکریم و یک جلد قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

14

انتهای پیام /

۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۵۱
تعداد کلیک: ۵۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.