English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رشد 300 درصدی کمک‌ها برای آزادی زندانیان غیرعمد در ارومیه

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۷۰۳ نفر از محکومان مالی، جرایم غیر عمد و بدهکاران نیازمند با پرداخت ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سال جاری از زندان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر اظهار کرد: با همت و یاری مردم نیک کردار و نیکو سرشت و تلاش زحمت کشان دستگاه قضایی استان و ستاد مردمی دیه، کمک‌های مردمی به میزان ۳۳ میلیارد تومان جمع آوری شد که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیر و قابل توجه ۳۰۰ درصدی داشته است.

وی افزود: با این مبلغ، تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و بدهکاران که عمدتا سرپرست خانواده و افراد آبرو داری بودند از بند آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تحسین مردم نیکوکار استان گفت: سنت حسنه کمک به همنوع از دیرباز در کشور اسلامی ما نمود داشته و هر سال بیشتر از قبل جلوه گر بوده است.

به گفته وی، با توجه به نزدیکی ماه رحمت و مغفرت الهی امید است امسال نیز مردم استان حماسه‌ای دیگر خلق کنند و رمضان المبارک را برای همنوعان گرفتار خود سرشار از شادی و گشایش کنند.

عتباتی از رسانه‌های استان دعوت کرد در این امر مهم و معنوی به کمک دستگاه قضایی بیایند و در ترویج سنت حسنه جشن گلریزان که چند سالی است به خوبی در بین مردم جای باز کرده نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام /

۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
تعداد کلیک: ۵۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.