English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فوتسالیست‌های اراکی برای زندانیان غیرعمد گل کاشتند

عواید حاصل از رقابت ورزشی دو تیم صنایع آلومرول نوین و روان گداز پردیس اراک به زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، دومین آیین گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در ماه رجب، شامگاه جمعه با برگزاری مسابقه فوتبال دوستانه ۲ تیم صنایع آلومرول نوین و روان گداز پردیس اراک در سالن ورزشی شهدای واگن‌ پارس این شهر برگزار شد.

این رقابت ورزشی با حضور جمعی از خیران و مسئولان استان برگزار شد و در پایان این مسابقه که با نتیجه ۴ بر ۴ خاتمه یافت بخشی از عواید حاصل از برگزاری رقابت که رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است به امر حسنه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی اختصاص یافت.

رییس هیات امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی در پایان این بازی با قدردانی از نهادهای متعدد دولتی و خصوصی و همچنین مراجع قضایی در امر حبس‌زدائی از زندان‌ها گفت: در اقدامی شایسته و با حضور ورزشکاران و نیکوکاران، این بار تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در مستطیل فوتبال رقم خورد و در پی این همت جمعی، مدیریت کارخانه آلومرول اراک با اختصاص کمک مجموعه متبوع خود زمینه آزادی 5 بدهکار مالی ناشی از جرایم غیرعمد را فراهم نمود.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با تبریک عید مبعث به مردم شریف استان مرکزی، اظهار کرد: این آیین معنوی و ورزشی با عنوان «دیار محبت، دیدار حمایت» و به منظور آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد که امید است با تداوم این اقدامات و برپایی این قبیل آیین‌ها، اثر بخشی بسیار بالایی در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی داشته باشیم.

انتهای پیام /

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۴۸
تعداد کلیک: ۴۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.