English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

لزوم‌استفاده‌از مناسبت‌های‌ملی‌ومذهبی‌برای‌کمک‌به‌زندانیان‌غیرعمد

عضو هیئت مدیره ستاددیه شعبه استان کرمان گفت: استفاده از فرصت‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی برای کمک به مددجویان جرایم غیرعمد امری لازم و ضروری است.

 

به گزارش ستاددیه کشور، مهدی صدفی، در جلسه اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شعبه استان کرمان اظهار داشت: بحث پیشگیری از ورود به زندان باید دنبال شود، زیرا در این زمینه عقب هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های گلریزان با حضور اقشار و اصناف مختلف در راستای کمک به مددجویان جرایم غیرعمد اقدامی موثر است، یادآور شد: ما مناسبت‌های ویژه‌ای داریم که این مناسبت‌ها می‌تواند برای کمک به مددجویان انگیزه بیشتری در بین خیران ایجاد کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: مناسب‌های ملی و مذهبی می‌تواند بهترین زمان برای برگزاری جشن‌های گلریزان و برنامه‌های صنفی مرتبط با ستاد دیه باشد.

صدفی خاطرنشان کرد: در آستانه دهه فجر هستیم که این دهه  می‌تواند، انگیزه خوبی در بین خیران برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر جشن|‌های گلریزان و برنامه‌های تبلیغاتی و میدانی در مرکز شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بعضی از مردم در بخش‌ها و روستاها هم دارای وضعیت مالی مناسبی هستند که می‌توان با انجام تبلیغات مناسب از ظرفیت آنها هم بهره برد.

صدفی بیان داشت: بهره‌گیری از فرصت‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی برای کمک به مددجویان جرایم غیرعمد امری لازم و ضروری است.

۲۷ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۳۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.