English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر دادستان کل کشور از اقدامات حبس‌زاء ستاد دیه اصفهان

دادستان کل کشور در بازدید از زندان مرکزی اصفهان از اقدامات ستاد دیه استان در آزادی 44 زندانی جرایم غیرعمد تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عممومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در آیین آزادی برخی از محبوسان حوادث پاییز طی سخنانی گفت: بحمدلله در سال‌های اخیر با تلاش کارکنان ستاد دیه مساعدت و کمک به زندانیان نیازمند بدهکار دیات و محکومیت‌های غیرعمد رشد چشمگیری داشته است.

وی با تقدیر از اقدامات ستاد دیه در آزادی قریب به هشتصد زندانی جرایم غیرعمد در سال‌اخیر اظهار کرد: با جذب مشارکت‌های مردمی طبق اطلاعی که بنده امروز گرفتم ستاد دیه در آخرین اقدام حبس‌زاء خود به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی زمینه آزادی 44 زندانی غیربزهکار گرفتار بابت محکومیت‌های مالی را فراهم نموده است.

دادستان کل کشور بدهی زندانیان آزاد شده در ایام‌الله‌ فجر را رقمی بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برکت انقلاب تنها محدود به این دسته از زندانیان نیازمند محدود نشده و رهبر انقلاب به درخواست ریاست قوه قضاییه در اقدامی ارزشمند و عفوی جامع‌ زمینه استخلاص جمعیت کثیر دیگری را رقم زدند که در همین فرصت از این اقدام تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام /

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۸
تعداد کلیک: ۵۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.