English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان ویژه فجر انقلاب در قزوین برگزار شد

گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ویژه ایام‌الله دهه فجر با حضور جمعی از خیرین خداجو و مسئولین قضایی استان قزوین برپا و زمینه آزادی 11 بدهکار جرایم غیرعمد فراهم گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مهدی عبدیان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب در زندان مرکزی قزوین برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ستاد مردمی دیه بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همسو با دیگر برنامه‌هایی که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌گردد در قالب ویژه برنامه دهه فجر اقدام به آزادی تعداد ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین نموده است.

وی در خصوص میزان بدهی این زندانیان غیربزهکار اظهار کرد: مجموع محکومٌ‌به مورد نیاز برای آزادی این بدهکاران مالی رقمی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های ستاد دیه و همچنین کمک خیرین با پرداخت اعتباری معادل ۸ میلیارد ریال زمینه آزادی آن‌ها فراهم گردید.

عبدیان با اعلام آمار بدهکاران جرایم غیرعمد استان یادآور شد: در حال حاضر ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که امیدواریم با کمک خیرین نوعدوست قزوینی تا پایان سال موفق به آزادی تعدادی از این افراد اغلب عائله‌مند باشیم.

انتهای پیام /

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴
تعداد کلیک: ۵۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.