English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳ زندانی غیرعمد در هرمزگان به همت بنیاد «یاران عشق»

به تاسی از سیره و سنت امام علی علیه‌السلام مسئولین بنیاد غیرانتفاعی «یاران عشق» زمینه آزادی 3 بدر در بند به جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، کیمیای خدمت به خلق، سعادتی است که شایسته انسان‌های خدمتگزار است. در این آوردگاه مقدس همت والا و سخاوتمندی اندیشهای متعالی است که هر انسان می‌تواند به وسع خویش در مسیر لایتناهی خدمت به خلق برای قرب به خالق قدم بردارد.

به یمن میلاد سرسعادت امیرموالمونین علی علیه‌السلام و روز تکریم مقام پدر با تلاش بنیاد خیریه «یاران عشق» که سابقه‌ای طولانی در حمایت از محبوسان جرایم غیرعمد دارد برای آزادی پدران دربندی که به دلیل عجز از پرداخت دیه یا محکومیت مالی غیر کلاهبرداری روانه ندامتگاه شده بودند،  پویشی به راه افتاد و در پی این تلاش و کوشش به برکت کمک‌های نوعدوستانه جمعی خداجو گره از کار فروبسته سه تن از پدران دربندی گشوده شد تا در سیزدهم رجب این زندانیان غیربزهکار راهی خانه و کاشانه‌های خود شوند.

پس از بررسی پرونده و مطالعه وضعیت معیشتی مددجویان بنیاد خیریه مذکور، با کمک ۴۷ میلیون تومانی خود زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به عشق مولا علی علیه‌السلام فراهم نمود.

انتهای پیام /

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۶
تعداد کلیک: ۵۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.