English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۶۲ زندانی غیرعمد بمناسبت ایام‌الله فجر در زنجان

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک‌های ستاد دیه، تعداد ۶۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین آزادی زندانیان در زنجان که دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل، روسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و روسا‌ی حوزه‌های قضایی و کلیه قضات نیز حضور داشتند، گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک‌های ستاد دیه، در مراسمی تعداد ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری زنجان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت وفات اسوه صبر، شجاعت و ایمان، حضرت زینب (س) گفت: امروز در حوزه زندان و قوه قضائیه اقدامات انجام شده قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه هر سال ۲ مرتبه بازدید دسته جمعی و دیدار چهره به چهره از زندان‌ها با زندانیان استان برگزار می‌شود، گفت: ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک است که امیدواریم خروجی این دیدارها، رسیدگی بهتر به مشکلات زندانیان باشد.

وی با اشاره به عفو مقام معظم هبری با آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان اطهار کرد: دادگستری استان زنجان با فوریت بعد از دریافت دستورالعمل و تطبیق مصادیق با عنوان معیار‌های عفو که نشان از رافت اسلامی و بینش حکیمانه رهبری است کارگروهی را برای بررسی پرونده زندانیان مشمول برگزار کرد و امیدواریم هر چه زودتر تعداد قابل توجهی از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌ها برگردند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: آزادی‌ ممدجویان تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت که جا دارد از زحمات و همراهی قضات و اداره زندان‌ها تشکر کنم.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان، دادستان زنجان، معاونان و اعضای شورای قضایی به همراه قضات استان در دیداری چهره به چهره با زندانیان ضمن استماع صحبت‌ها و مشکلات زندانیان، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام /

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷
تعداد کلیک: ۶۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.