English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه اصفهان

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سفر به نصف‌جهان از اقدامات ستاد مردمی دیه استان اصفهان تقدیر نمود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها که به منظور افتتاح ساختمان جدید «انجمن حمایت زندانیان» و بهره‌برداری از پروژه‌هایی چون بندهای جدید «اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی» به استان اصفهان سفر کرده بود، با حضور در جمع مسئولین قضائی و مدیران ارشد حوزه زندانبانی از اقدامات ستاد دیه در امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر بعمل آورد.

رئیس سازمان زندان‌ها و عضو هیات مدیره ستاد دیه کشور در آیین تقدیر از فعالان عرصه زندان‌زدائی، نمایندگی ستاد دیه اصفهان را سرآمد استان‌ها در آزادی زندانیان غیرعمد برشمرد و گفت: آزادی 660 زندانی غیربزهکار در سال جاری از سوی نهاد مردمی دیه در اصفهان را تنها نباید حمایت از محکومان مالی و ی دسته از بدهکاران محبوس در قبال دیات غیرعمد فرض نمود، چرا که با مختومه نمودن این میزان پرونده قضائی تشکیل شده در محاکم در جهت استیفای مطالبات خصوصی، به نحوی دستگاه قضاء و از همه محسوس‌تر ندامتگاه‌های کشور از این برکت منتفع شده و از انباشت جمعیت کیفری و زیاد شدن تعداد بدهکاران در داخل بندها پیشگیری شده است.

وی ادامه داد: اصفهان افزون بر آزادی زندانیان نیازمند و ادای دیون شکات و اولیاءدم در جذب مشارکت‌های مردمی هم موفق ظاهر شده و میزان منابع مالی تامین شده از سوی این مجموعه امدادرسان در مقایسه با دیگر استان‌ها و شهرهای بزرگ صنعتی، با اختلاف بسیاری در رتبه اول کشوری قرار دارد.

حضور در مراسم «تجلیل از خانواده شهدا»، بازدید از «زندان مرکزی» و شرکت در «آیین آزادی 63 مددجوی زندان‌های اصفهان» از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان زندان‌ها و هیئت همراه در سفر به این استان است.

14 14

انتهای پیام /

 

۱۵ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲
تعداد کلیک: ۸۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.