English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری پویش «مادر مهربان» برای کمک به زنان زندانی غیربزهکار

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران از برگزاری پویش «مادر مهربان» برای کمک به زندانیان زن جرایم غیرعمد در ایام منتهی به ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی درباره این پویش افزود: به دنبال این هستیم که با کمک خیرین و مردم نیکوکار زمینه آزادی پنج زندانی زن واجد شرایط استان تهران را در روزهای منتهی به ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و روز مادر فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با شکات این زندانیان مذاکره شده تا بخشی از بدهی بخشیده و ما بقی به کمک خیرین و به همت مردم تامین شود.

رحمانی با اشاره به تعداد زندانیان زن جرایم غیر عمد استان تهران، گفت: ۷۸ زندانی جرایم مالی در زندان زنان شهرری در حال تحمل کیفر هستند که از این تعدد فقط پنج زن زندانی واجد شرایط دریافت کمک‌های ستاد دیه هستند و بنا داریم در دهه منتهی به ولادت با سعادت دخت نبی سلام‌الله‌علیها این تعداد زندانی را آزاد کنیم تا این زنان در آستانه روز مادر به آغوش گرم خانواده بازگردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران درباره راه‌های ارتباطی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد گفت:.خیران می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان تهران یا تماس با واحد مشارکت‌های مردمی این نمایندگی به شماره ۸۸۸۶۲۰۲۷ و یا واریز به شماره کارت ستاد دیه (۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶) کمک‌های خود را برای آزادی این دسته از زندانیان نیازمند به حساب ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام /

۱۵ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
تعداد کلیک: ۵۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.