English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 5 زندانی غیرعمد توسط بانوی خیر قزوینی

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان قزوین گفت: با کمک 100 میلیون ریالی بانوی خیر قزوینی، زمینه آزادی 5 نفر زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری فراهم گردید.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «محمد آبفروش» مدیرعامل ستاددیه شعبه استان قزوین اظهار کرد: با مساعدت نیکوکار قزوینی و با همت گروه تحقیق این نهاد مردمی پنج نفر از زندانیانی که به دلیل محکومیت‌های مالی و بدهکاری تحمل حبس می‌کردند، از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد از زندانیان مدت زیادی را در زندان به سر برده بودند، گفت: خیران بزرگ‌ترین پشتوانه و حمایت‌کننده واحد مددکاری زندان برای مساعدت به رفع برخی از مشکلات مالی و گرفتاری زندانیان و خانواده آن‌ها هستند.

آبفروش، ابراز امیدواری کرد که با افزایش کمک‌های خیران نیکوکار در استان زمینه آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی معسر هرچه زودتر فراهم گردد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان قزوین با اعلام این خبر که هم اکنون تعداد 81 زندانی غیرعمد در این استان تحمل کیفر حبس می‌کنند، افزود: از این تعداد تنها یک نفر زن و آن هم به دلیل محکومیت مالی زندانی است.

 وی بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد استان را با تعداد 57 زندانی مربوط به پرونده‌های مهریه و نفقه دانست و  گفت: این که تعداد حتی بیش از نیمی از تعداد زندانیان این استان را نه مسائل ناخواسته‌ای چون موضوع تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی تشکیل داده‌اند، این مسئله به یک توجه جدی و همگانی در سطح استان نیازمند است. 

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۵۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • گل بهار حسن آبادی
  • ۲۵ دی ۱۳۹۳ ۲۱:۳۴
  • 0
  • 0
    0

سلام لطف می کنید راهنمایی کنید اگر کسی بخواهد مبلغی برای آزادی زندانی کمک کند ،چه کند؟


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.