English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت کاپیتان تیم‌ملی فوتبال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کریم انصاری‌فرد فوتبالیست اردبیلی و کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران با کمک بازیکنان تیم ملی در یک اقدام خیرخواهانه زمینه آزادی تنی چند از زندانیان جرایم غیرعمد را از زندان‌های سطح استان اردبیل فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یوسف خدادادی نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها با همت بازیکنان تیم ملی کشور ۲۰ تَن از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

خدادادی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان رقمی معادل 86 میلیارد و 879 میلیون ریال بود که با کمک مالی کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی و سایر  بازیکنان تیم ملی بخشی از آن تامین و پرداخت شده است.

خدادادی گفت: امیدواریم  با تکرار این اقدام خداپسندانه ملی پوشان فوتبال کشورمان در طول سال شاهد آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان باشیم.

نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اعلام آزادی 153 تَن از زندانیان غیرعمد در سال جاری با رقم بدهی  709 میلیارد ریال در گفت: 167میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه شکات، 7۷ میلیارد ریال آورده خانواده این مددجویان، 319 میلیارد ریال به واسطه قبولی دادخواست اعسار، 2۴ میلیارد ریال با کمک ستاددیه کشور، 43 میلیارد ریال کمک ستاد دیه استان و بیش از 74 میلیارد ریال نیز از طریق اعطای تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

خدادادی با بیان این که در سال جاری تعداد 318 فقره پرونده در نمایندگی ستاد دیه استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد 45 فقره دارای مصوبه، 7 فقره در شرف آزادی، 20 فقره به علت غیبت از مرخصی رد شده، 19 فقره در حال رسیدگی،  153 فقره با پرداخت ستاد دیه و 74 فقره با ارایه مشاوره از زندان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام /

۵ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱
تعداد کلیک: ۵۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.