English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۰ زندانی غیرعمد در لرستان با همت ملی‌پوشان فوتبال کشور

«وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» در اقدامی خداپسندانه با کمک مالی خود زمینه آزادی 20 بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه استان لرستان را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، توکل شاکرمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با شب یلدا و با کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان لرستان آزاد شدند.

وی، افزود: بدهی این افراد رقمی معادل هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که همگی این زندانیان بدهکار مالی در جرایم غیر عمد و محبوس در زندان‌های استان بودند که با پیگیری مددکاران زندان و استفاده از ظرفیت‌های فرایند آزادی زندانیان غیر عمد حدود چهار و نیم میلیارد تومان بدهی در قالب اخذ گذشت از شکات از میزان محکوم‌به کسر شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان با بیان اینکه این کمک‌ها توسط فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان و پیگیری «وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» از فوتبالیست‌های هم‌استانی جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: ملی‌پوشان محبوب قبل از بازی‌های تیم فوتبال در جام‌جهانی قطر نیت کرده بودند که پس از بازگشت از این رقابت‌ها مبلغی را در امورات خیر از جمله آزادی زندانیان هزینه کنند که با وجود عدم توفیق نتایج مطلوب اما این ورزشکاران با دغدغه بخشی از پاداش‌های خود را به امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان لرستان اختصاص دادند.

شاکرمی، با تفکیک جنسیت محبوسان مساعدت شده گفت: 2 نفر از زندانیان را زنان و مابقی را عموماً مردان عائله‌مندی تشکیل می‌دهند که نه با سوء نیات مجرمانه که به صرف عدم توانایی در تامین دیون خصوصی روانه زندان شده بودند.

انتهای پیام /

 

۳ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲
تعداد کلیک: ۵۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.