English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 8 زندانی غیرعمد در هرمزگان به برکت پویش «نذر فاطمی»

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت: در دهه فاطمیه اول و پویش نذر فاطمی، هشت زندانی جرایم غیرعمد با بدهی افزون بر سه میلیارد تومان با پیگیری مجدانه ستاد دیه آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد ۶ نفر از این مددجویان به علت ارایه دادخواست مهریه و ۲ نفر به دلیل مطالبه وجه سفته در زندان‌های سطح هرمزگان متحمل مجزارات حبس هستند.

وی ادامه داد: این افراد با صلح و سازش و گذشت رضایتمندانه شاکیان در شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ مستقر در ستاد دیه و موافقت دادخواست اعسار و تقسیط و تعدیل توسط محاکم قضایی و دریافت تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه و مشارکت نیکوکاران استانی از بند، رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان ادامه داد: هموطنان برای مشارکت در پویش مردمی نذر فاطمی از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها توسط نیکوکاران و خیران برای آزادی زندانیان غیرعمدی استان هدایای خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷، شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ ، شماره حساب بانک مسکن ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ و شماره کارت بانک مسکن ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ واریز کنند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه تعداد ۹۴ مددجوی غیرعمد با بدهی ۱۰۲ میلیارد تومان از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند و در حال حاضر نیز ۳۹ زندانی غیرعمد با بدهی یک‌هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سر می‌برند.

جرائم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیرعمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه، نفقه و مطالبه وجه است.

انتهای پیام /

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۴
تعداد کلیک: ۵۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.