English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیر عامل ستاد دیه درجمع مددجویان غیرعمد زندان اسفراین

در بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی و مدیر عامل ستاددیه شعبه این استان از زندان شهرستان اسفراین، مددجویان غیرعمد این زندان، به طرح مشکلات قضایی و اداری پرونده‌های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور «رضا استاجی» مدیر عامل ستاد شعبه استان خراسان شمالی در دیدار حضوری با مددجویان جرائم غیر عمد زندان اسفراین گفت: مساعدت‌های این ستاد همواره در گرو پیگیری خانواده این قبیل زندانیان و نتیجه گزارشات گروه تحقیق این نهاد مردمی مبنی بر عدم استطاعت مالی و در نهایت موافقت هیئت مدیره ستاد بوده و تسریع در فرآیند آزادسازی مددجویان در اهتمام آنان در راستای تکمیل پرونده و مقدامات این آزادی است.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان شهرستان اسفراین و کمک خیرین و نیکوکاران در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: هرچند میزان مشارکت مردمی در مقایسه با سال گذشته با رشد همراه بوده، اما کمک‌ها با توجه به میزان بدهی مددجویان و تعداد آنان کافی نبوده و نیازمند همیاری بیشتر نیکوکاران در سطح استان هستیم.

وی با ارائه آماری مبنی بر اینکه در برخی از پرونده‌ها بیش از نیمی از طلب زندانیان را شکات و الیاء‌دم گذشت رضاتمندانه کرده‌اند، گفت: در سایه‌سار سنت نبوی در جامعه اسلامی ما فرهنگ گذشت نهادینه شده و در مذاکراتی که با شکات پرونده‌ها نیز داشته‌ایم این روند افزایشی همچنان ادامه دارد، اما در این خصوص نیز مساعدت بیشتر خانواده‌های زندانیان و همکاری همیشگی طلبکاران را خواستاریم .

استاجی اعلام نمود هم اکنون 26 زندانی جرائم غیرعمد در زندان شهرستان اسفراین در زندان هستند که این ستاد در صدد است با کمک خیرین و نیکوکاران و همچنین مساعدت‌های ستاد دیه کشور موجبات آزادی این افراد را از زندان فراهم نمائیم.

در این دیدار که «محمدعلی بلوکی» مدیر کل زندانها و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان نیز حضور داشت مددجویان مشکلات خود را مطرح کردند و در ادامه از سوی مدیرعامل ستاددیه و کارشناسان قضایی این استان معاضدت لازم در این ارائه گردید.

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۴۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.