English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۱۳۵ میلیونی ورزشکاران نهاوندی برای آزادی زندانیان غیرعمد

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: خیران ورزشکار این شهرستان با حضور در زورخانه پوریای ولی نهاوند، ۱۳۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری کردند.

سلیمان جوانمردی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ایین آزادی زندانیان غیربزهکار با حضور باستانی‌کاران روستای دهفول و خیران نهاوند همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها و استقبال چشمگیر خیرین ورزش دوست برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از زندانیان به خاطر جرائم غیرعمد و مقادیر بسیار اندک در بند هستند، گفت: کوچکترین کمک مالی منجر به آزادی این زندانیان می‌شود و این گلریزان با کمک خیران و مسئولان به طور قطع ادامه خواهد یافت.

وی افزود: زورخانه‌ به عنوان میراث اصیل ایرانی ریشه در فرهنگ و اسطوره‌های حماسی مردم این سرزمین دارد و یادآور سنت و منش پهلوانان بزرگ آن است.

جوانمردی یادآور شد: این ورزش که در نگاه عامه مردم تنها یک رشته خاص ورزشی نیست با برقراری سلامت جسم و روح نقش مهمی در پرورش نسل جوان و گسترش فرهنگ ایثار و جوانمردی ایفا کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان پیش‌تر اعلام کرده بود که با کمک خیران نیک‌اندیش ۱۷۵ زندانی جرائم غیرعمد این استان شامل ۱۲ زن و ۱۶۳ مرد از ابتدای سال تا پایان آبان ماه از زندان‌های استان آزاد شدند.

۱۴۰ نفر از این افراد برای مسایل مالی، ۳۲ نفر برای پرداخت مهریه، ۲ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه و یک نفر نیز برای پرداخت دیه ناشی از حادثه زندانی شده بودند که با مساعدت ستاد دیه و کمک خیران به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام /

۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵
تعداد کلیک: ۴۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.