English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان آزادی در ایلام زمینه آزادی 14 زندانی غیرعمد را فراهم نمود

۱۴ زندانی ایلامی نیازمند مالی در آیینی با حضور معاون حقوقی قوه قضاییه و همکاری ستاد دیه و مراجع قضایی از زندان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه روز سه‌شنبه (22 آذر) در این مراسم اظهار کرد: اگر سبک زندگی ما فاطمی و منطبق با سیره زندگی ائمه اطهار باشد، بطور قطع دچار آسیب نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی با تاکید بر تقویت کار فرهنگی در سطح زندان‌ها، افزود: گاهی شنیدن درددل ساده یک زندانی و سرکشی از خانواده‌های آنان، تاثیر بسزایی در کاهش آلام آنان دارد و این یک امر فرهنگی بسیار بار ارزش محسوب می شود.

وی با تأکید بر خودشناسی و خداشناسی با هدف اصلاح مسیر زندگی، خطاب به زندانیان یادآور شد: با خدا معامله کنید و ارزش وجودی خود را بدانید.

معاون حقوقی قوه قضاییه بیان کرد: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان برای رفع مسائل و مشکلات زندانیان است و اگر شما به ارزش واقعی خود پی ببرید، هیچ گاه به سمت جرم نمی‌روید و دچار آسیب نمی‌شوید.

وی از تلاش‌های رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌های استان، دادستان و کلیه مسئولینی که در جهت خدمت به جامعه مددجویان و رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنند، تقدیر کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان و رفع مشکل آنان یک وظیفه عمومی است.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز در این آیین گفت: همکاری مراجع قضایی به پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی کمک شایانی کرده و نتایج مثبت آن مشهود است.

مجید احسانی افزود: بیش از ۹۵ درصد از دادرسی ها در سطح زندان‌های سطح استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی به بازدیدهای مستمر مراجع قضایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۱۳ مورد قضات از زندان ها بازدید کردند و به بررسی پرونده های قضایی زندانیان پرداختند.

مدیرکل زندان‌های ایلام گفت: طی ۲ سال گذشته ۵۰۰ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۲۵ زندانی با کمک ستاد دیه، انجمن حمایت و مراجع قضایی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

احسانی تاکید کرد: اشتغال زندانیان اولویت اول سازمان زندان‌ها در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است که در این استان برای ۳۳ درصد از زندانیان شغل ایجاد شده و ۴۰ درصد از زندانیان مشغول مهارت آموزی در رشته‌های مختلف هستند که تا پایان آبان ماه سال جاری ۳۱۹ گواهینامه مهارت برای آن‌ها صادر شده است.

انتهای پیام /

۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۷
تعداد کلیک: ۴۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • نسرین جعفرزاده
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۲
  • 0
  • 0
    0

آخه چرا زندانیارو کلا آزاد نمیکنن این چ دنیایی اخه یساله نامزد کردم پدرشوهرمو اصلا ندیدم زندانم رفتم ملاقات نزاشتن ببینمش گفتن عروس فامیل نیست اخه مگ ادم چقدر تواین دنیا زندست ک اونم نصفش توزندان باشه ادم از پولداری و خوشی ک نمیره معتاد بشه😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.