English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ساماندهی‌جمعیت‌کیفری در گرو همکاری ستاددیه و اداره‌کل‌زندانها

در دیدار مدیر عامل ستاد دیه شعبه گیلان با مدیرکل جدید زندان‌های این استان بر آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد در جهت ساماندهی طرح کاهش جمعیت کیفری زندانها تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با انتخاب «سید حمید حسینی» به عنوان مدیرکل زندانهای گیلان، «کامران زاده» مدیر عامل ستاد مردمی دیه شعبه این استان با وی دیدار و ملاقات  نمود.

در این دیدار که در دفتر مدیر کل سازمان زندان های استان برگزار شد، مدیر عامل ستاد دیه در ضمن تشریح فعالیت‌های ستاد دیه این استان، نحوه تعامل این نهاد با روسای دادگستری استان‌ها و دیگر دستگاه های ذیربط پرداخت و افزود: از ابتدای سال 87 تا کنون 6069 نفر از مددجویان واجد شرایط و آبرومند با همیاری خیرین خداجو از سوی این نهاد شناسایی و پس از طی فرآیند آزادسازی به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی با تقدیم شیوه نامه‌ها و دستور العمل‌های ارسالی ستاددیه مرکز و نمودار تشکیلاتی این نهاد مردمی اعلام آمادگی کرد که ستاد دیه چون گذشته با تعامل بیشتر اداره کل زندان و روسای زندان‌های شهرستان‌ها در انجام وظیفه خود مبنی بر آزادسازی زندانیان نیازمند با جدیت و تلاش مضاعف فعالیت نماید.

مدیر کل زندانهای گیلان نیز در این دیدار با تشکر از زحمات همکاران در ستاد دیه استان، با بیان اینکه بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از شاخص‌های اصلی طرح ساماندهی کاهش جمعیت کیفری زندانها می‌باشد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مدون و سیاستهای سازمانی و اولویت سنجی بایستی با همت و تلاش  بیشتر و تعامل با قضات، سازمان‌های مرتبط و بانک‌های عامل در جهت ارائه خدمات بیشتر و آسان به خانواده‌های زندانیان، زمینه آزادی حداکثری این قبیل از زندانیان را فراهم آوریم .

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۴۶
تعداد کلیک: ۲,۲۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.