English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۱ زندانی غیرعمد در کرمان بمناسبت هفته بسیج

رییس‌کل دادگستری استان کرمان از ایجاد زمینه برای آزادی ۲۱ مددجوی جرائم غیرعمد، به مناسبت هفته بسیج و براساس همکاری بسیج حقوقدانان و ستاد دیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست هیات امنای ستاد دیه این استان با اعلام این خبر افزود: از این تعداد هفت نفر به دلیل چک و مابقی به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه در زندان‌های کرمان حضور دارند.

وی با اشاره به لزوم تداوم برگزاری جشن‌های گلریزان اظهار کرد: باید در ستاد دیه به نحوی اقدام شود که در طول سال درآمدزایی عمومی برای ستاد دیه داشته و مبالغ جزئی از سوی مردم برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جمع‌آوری شود.

رییس هیات امناء ستاد دیه استان کرمان با  اشاره به این که در حال حاضر ۲۵۴ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند، افزود: در مناسبت‌های مختلف در تلاش هستیم تا بهره‍‌مندی از ظرفیت استانی و به برکت اعیاد مذهبی یا رویدادهای ملی و آیینی زمینه آزادی زندانیان غیبرهزکار بیشتری را فراهم نماییم که در این راستا با تلاش ستاد دیه 20 زندانی زن و یک محبوس بدهکار مالی زن در هفته بسیج از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام /

۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۵
تعداد کلیک: ۴۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.