English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش ۱۱۸ درصدی کمک به زندانیان غیرعمد در سمنان

مدیرکل زندان‌های سمنان با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس‌زدائی گفت: از ابتدای سال به برکت کمک‌های نیکوکاران آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هشت ماهه نخست سال رشد ۱۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، امید کهربایی در جلسه هیات امنای ستاد دیه از آزادی ۸۹ نفر از زندانیان بدهکار استان سمنان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال کمک نیکوکاران برای آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در مقایسه با هشت ماهه نخست سال گذشته ۱۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این که سمنان در فهرست استان‌های موفق در حوزه آزادی بدهکاران مالی به شمار می‌آید گفت: زندانیان جرایم غیرعمد و خاصه بدهکاران مهریه و نفقه و محکومیت‌های مالی دایر بر صدور چک یا سفته از جمله افرادی هستند که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه بلکه به صررف دیون خصوصی گرفتار بند شده‌اند. برخی از این افراد به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی ناشی از فوت یا جرح، و بعضی به دلیل عدم توانایی در تامین دیه‌های ناشی از حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند.

در این جلسه علی شمس، مدیرعامل ستاد دیه کشور که به عنوان مهمان افتخاری جلسه حضور داشت در خصوص استخلاص تعدادی از زندانیان نیازمند زندان‌های استان سمنان از محل اعتبارات ستاد مرکز قول مساعد داد.

انتهای پیام /

۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۲۵
تعداد کلیک: ۵۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.