English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان مشکین‌شهر زمینه آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد را فراهم نمود

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل گفت: اجرای جشن گلریزان در مشکین‌شهر موجب آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، شهبازعلیزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشن گلریزان با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مشکین‌شهر، اداره ورزش و جوانان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشکین‌شهر در قالب طرح هر مسجد یک زندانی در این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این برنامه موجب آزادی ۲ نفر از زندانیان به صورت کامل و تأمین الباقی بدهی ۸ نفر از مددجویان واجد شرایط توسط ستاد دیه استان شد که در مجموع به برکت این کار خیر خداپسندانه ۱۰ نفر از زندانیان مالی از بند حبس رهایی یافتند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل اضافه کرد: این هیئت هرساله در راستای اهداف فرهنگی و دینی و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری برنامه‌های مشابه می‌کند؛ زیرا این‌چنین کارهایی از سفارش‌های بزرگان دینی و ائمه اطهار است.

شهبازعلیزاده با بیان اینکه  ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با فتوت و برادری و نوع‌دوستی گره‌خورده است، اظهار کرد: این ورزش باستانی و پهلوانی صرفاً یک‌رشته ورزشی نیست؛ بلکه با تاریخ و هویت دینی و اسلامی و انسانی ما ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد.

انتهای پیام /

۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸
تعداد کلیک: ۵۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.