English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فعالیت ستاد دیه حیثیت اجتماعی افراد را آبروداری می‌کند

فرماندار همدان با اشاره به اقدامات شایسته ستاددیه شعبه استان همدان در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: فعالیت این نهاد مردمی باعث حفظ حیثیت و آبروی افراد آسیب دیده اجتماع شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور «علی تعالی» فرماندار همدان و هیئت همراه با حضور در ستاد دیه شعبه استان همدان، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان قرار گرفتند.

در این دیدار «یدالله روحانی منش» مدیرعامل این نهاد مردمی با ارائه گزارشی از اهداف و اقدامات صورت گرفته در مورد ستاد و برگزاری جشن های گلریزان و آزادی زندانیان نکاتی را بیان داشت و در جهت برگزاری همایش‌های گلریزان بیشتر و با شکوه‌تر این استان به ارائه پیشنهاداتی پرداخت.

 فرماندار همدان نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند اظهار داشت‌: اقدام شهید لاجوردی که پایه گذار این نهاد پر خیر و برکت بودند، واقعا قابل تقدیر و تحسین بوده و در ادامه فعالیت این نهاد مردمی، ستاد دیه با اقدامات ارزنده خود باعث حفظ حیثیت و آبروی در خطر بسیاری از هموطنان شده است.

وی ادامه داد: فعالیت ستاددیه در حقیقت در راستای حفظ حیثیت و آبروی افراد آسیب دیده اجتماع بوده و اقدامات خداپسندانه این نهاد از بروز آسیبهای اجتماعی بزرگ و پر هزینه جلوگیری کرده است.

تعالی، گفت: کار این نهاد مردمی قابل مقایسه با هیچ اقدام پسندیده دیگری نیست، چرا که کمک به یک زندانی در وهله نخست نویده دهنده رهایی یک فرد به حساب می‌آید، حال آنکه این اقدام انساندوستانه نجات یک خانواده و در ادامه نجات یک جامعه را به دنبال دارد و ارزش این عمل پسندیده شاید بتوان گفت حتی از بسیاری دیگر از اقدامات نوع‌دوستانه مرسوم در کشورمان الویت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانداری همدان در حد توان خود در خدمت رسالت الهی و انسانی ستاد دیه بوده و با وقوف کامل به این نکته که همکاری با این نهاد مردمی ثواب اخروی در پیشگاه الهی داشته و باعث تامین باقیات و صالحات برای خیرین خداجوی می‌باشد، بدون شک از هیچ کمکی در راستای برگزاری جشن‌های گلریزان و در خصوص برنامه‌های فرهنگی با محوریت پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار فرماندار همدان در جهت تأمین میزان دیه برخی از زندانیان نیازمند و آبرومند این استان تعهد پرداخت مبلغ مورد نیاز آنها را بمنظور آزادی قریب الوقوع اعلام کرد.

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۴۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.