English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 8 زندانی غیر عمد سنندجی با کمک 2 خیر

«گرجی زاده» مدیرعامل ستاددیه کردستان گفت: با کمک دو خیر کردستانی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان مرکزی سنندج به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، «اسدالله گرجی‌زاده» مدیرکل زندانها و مدیرعامل ستاددیه استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به استقبال خوب مردم این استان از آزادی زندانیان نیازمند در ماه رمضان، اظهار داشت: روز گذشته باز هم شاهد روحیه گذشت و فداکاری در میان خطه خونگرم مردم کردستان بودیم و این بار دوخیر کردستانی با کمک 520 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 8 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

مدیرکل زندان‌های کردستان افزود: خیرین استان کردستان بزرگترین حامی و پشتیبان زندان‌های کردستان در کمک به حل مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها هستند.

این مقام مسئول بیان کرد:‌ امیدواریم این نوع کمک‌ها روز به روز افزایش یابد تا بدین ترتیب بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش گرم جامعه بازگردانیم.

بر اساس این گزارش، یکی از این خیرین که خواست نامش فاش نشود با پرداخت مبلغ 210 ملیون ریال از زکات سالانه خود در این کار خیر شرکت و به تنهایی دو زندانی را از زندان آزاد کرد.

گفتنی است از تعداد 184 جشن گلریزان برگزار شده در سال جاری کردستان یکی از استانهایی است که بیشترین میزان وجوه نقدی را از سوی نیکوکاران دریافت کرده و بعد از استانهای آذربایجان شرقی و اصفهان رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۵۴
تعداد کلیک: ۲,۵۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.