English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مسن‌ترین زندانی جرائم مالی خراسان شمالی 90 سال سن دارد

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی مسن‌ترین زندانی جرائم مالی در این استان را 90 ساله عنوان کرد و گفت: این زندانی 2 سال است که در زندان بجنورد در حبس به سر می‌برد.

رضا استاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد میزان بدهی این زندانی جرائم مالی در استان را حدود 900 میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به کم سن و سال‌ترین و مسن‌ترین زندانی جرائم غیر عمد (حوادث رانندگی) در خراسان شمالی اظهار کرد: نوجوان 16 ساله شیروانی به خاطر تصادف با موتورسیکلت و جان باختن یکی از شهروندان و عجز از پرداخت دیه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در حبس است.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه موتورسیکلت این نوجوان فاقد بیمه نامه بوده است، افزود: اکنون وی در کانون اصلاح و تربیت بجنورد به سر می‌برد. به گفته وی، مسن‌ترین زندانی جرائم غیر عمد خراسان شمالی هم مربوط به شخصی از اهالی قروه استان کردستان است که در پی بروز حادثه رانندگی این فرد، 2 نفر کشته شدند.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی با یادآوری اینکه بخشی از دیه فوت شدگان از محل بیمه خودرو پرداخت شد، تصریح کرد: این شخص به خاطر عجز از پرداخت مابه‌التفاوت بیمه فوت‌شدگان اکنون در زندان به سر می‌برد. وی شمار زندانیان جرائم غیر عمد در خراسان شمالی را هم 120 نفر اعلام کرد و گفت: برای آزادی این تعداد زندانی به 60 میلیارد ریال نیاز است.

استاجی با بیان اینکه جشن گل‌ریزان هم‌زمان با 181 شهر کشور در سه شهرستان خراسان شمالی هم برگزار شد، افزود: تاکنون افزون بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک‌های نیکوکاران جمع‌آوری شده که البته کمک‌های مردم به این امر خداپسندانه ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت بیشتر نیکوکاران زمینه آزادسازی این زندانیان فراهم و زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۷:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۵۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.