English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی

نایب رئیس ستاد دیه استان مرکزی گفت: امسال ۲۰۳ زندانی غیرعمد با حمایت خیرین استانی آزاد شدند که ۸ نفر از این مددجویان زن هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی اسلام‌خواه مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان مرکزی درباره وضعیت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار کرد: امسال تعداد 203 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت خیرین خداجو از بند حبس آزاد شدند که ۸ نفر از این مددجویان زن بودند.

وی با اشاره به این که مجموع بدهی زندانیان آزاد شده رقمی معادل یک هزار و ۷۲ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال بود، افزود: پس از تلاش اعضای کمیته صلح و سازش این نهاد مردمی به میزان۷۶۰ میلیارد ریال از این مبلغ با همت شکاات خصوصی در قالب گذشت رضایتمندانه از اصل بدهی کسر شد.

وی با بیان این که ۳۷۰ میلیارد ریال نیز آورده مددجو بوده است، اظهار کرد: پس از شناسایی و معارفه مددجویان واجد شرایط ۲۰۰ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد از محل تسهیلات بانکی بدون سود پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس ستاد دیه استان مرکزی گفت: در مجموع حدود ۵۲۰ میلیارد ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و کشور پرداخت شد.

اسلام‌خواه با دعوت از عموم خیرین برای آزادی زندانیان غیربزهکار گرفتار در ندامتگاه‌ها افزود: هم‌اکنون ۱۱۳ محبوس جرایم غیرعمد در سطح استان مرکزی چشم انتظار حمایت‌های مالی نیکوکاران هستند.

انتهای پیام /

۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹
تعداد کلیک: ۵۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.