English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۲۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان البرز با بیان اینکه کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است، گفت: در ۷ ماه نخست سال جاری ۲۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی چهارمحالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری به همت اداره کل زندان‌های استان البرز، ستاد دیه، گذشت شکات و پذیرش اعسار از سوی مقامات قضائی ۲۴۶ زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار مالی استان البرز از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان بالغ بر ۱ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال بوده که پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات اصلاح ذات البین و اخذ تخفیف از آنان توسط مددکاران و کارکنان زندان‌ها و ستاد دیه زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

چهار محالی افزود: بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از منابع ستاد دیه و ۹۵۰ میلیارد ریال هم از طریق گذشت شکات و پذیرش اعسار صرف آزادی این زندانیان شده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز با تشکر از خیرین و مسئولانی که در زمینه آزادی زندانیان تلاش می‌کنند اظهار کرد: با توجه به بدهکاری محکومین مالی و داشتن شاکی خصوص تا زمانی که بدهی پرداخت نشود آزادی محقق نخواهد شد و همین امر بنیان خانواده بدهکاران را نیز در معرض آسیب قرار خواهد گرفت، لذا کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است.

انتهای پیام /

۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۵
تعداد کلیک: ۵۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.