English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت منطقه پارس جنوبی

بدنبال انعقاد تفاهم‌نامه، زندانیان جرایم غیرعمد بوشهری با مشارکت صنایع و شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس‌جنوبی آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، نشست فرمانداران، مسئولان دادگستری، دادستان‌های 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه صنعتی پارس جنوبی در فرمانداری دیر تشکیل شد.

در این نشست تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که بر اساس آن اعضای این نشست تفاهم کردند زندانیان استان بوشهر که جرائم غیرعمد دارند شناسایی و میزان اعتبار مورد نیاز برای آزادی آنان توسط شرکت‌های وزارت نفت مستقر در جنوب استان تأمین و پرداخت شود.

فرماندار شهرستان دیر در این نشست اظهار داشت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که بعد از آزادی زندانیان، زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

یونس باربرز با اشاره به شرکت زندانیان آزاد شده برای در آموزش‌های مهارتی برای اشتغال‌زایی افزود: همه فرمانداران متعهد شدند که زمینه اعطای تسهیلات کم‌بهره از محل تبصره 16 و 18 قانون بودجه امسال برای جامعه هدف منظور کنند.

فرماندار دیر با بیان اینکه در 10 ماه گذشته 21 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت یک میلیارد تومان در این شهرستان آزاد شده است، خاطر نشان کرد: 16 نفر آنان با حمایت شرکت پتروشیمی متانول کاوه دیر بوده است.

باربرز اضافه کرد: مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی آمادگی کامل خود برای کمک برای آزادی زندانیان و اشتغال آنان در شرکت‌ها اعلام کرده است.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
تعداد کلیک: ۵۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.