English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هنرمندان حامیان و راویان صادق ستاد دیه اصفهان هستند

مدیر ستاد دیه اصفهان هنرمندان را حامی همیشگی زندانیان غیرعمد برشمرد و گفت: به برکت اعتبار هنرمندان در روزهای سخت کرونایی نصف‌جهان در حمایت از مددجویان ستاد دیه شگفتی‌ساز شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسدالله گرجی‌زاده در دیدار با بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان گفت: از ابتدای سال و علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا که همچنان مصائب آن تا حدودی پابرجاست مردم شریف استان اصفهان تا پایان مهر ماه زمینه آزادی 474 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نموده‌اند.

وی ادامه داد: از جمعیت 421 زندانی مرد و 23 محبوس زن آزاد شده، قابل تامل است بیشترین آزادی‌ها مربوط به ماه مبارک رمضان است. ماه پربرکتی که با وجود عدم برگزاری جشن‌های گلریزان فیزیکی با برپایی آیین‌های آزادی در قاب تلویزیون جمعیتی نزدیک به سیصد بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه با همت ستودنی اصحاب رسانه و وجاهت و تلاش هنرمندان باسابقه‌ اصفهانی همچون حسن اکلیلی، قدرت‌الله ایزدی و بسیاری دیگر از چهره‌های نام‌آشنا در روایت صادقانه از وضعیت بدهکاران تحت حمایت ستاد دیه، مادران و پدران گرفتاری از بند رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان یکی از رسالت‌های هر مراسم گلریزانی را تکیه بر مقوله آسیب‌شناسی و آموزش عنوان کرد و گفت: در تمام برنامه‌هایی که با محوریت استخلاص دربندان دردمند برگزار می‌کنیم همواره بر بحث ممانعت از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها تاکید داشته‌ایم. چنانچه در هر یک از برنامه‌های روی آنتن رفته از قاب سیما یا جشن‌های گلریزان شهرستان‌ها نیز با دعوت از کارشناسان و مسئولین عالی قضائی ضمن ارایه آمار دقیقی از برخی جرایم ارتکابی، در حوزه تعلیم همگانی بخش‌های تعلیمی را نیز پیگیری نموده‌ایم تا ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در امور حسنه‌ای چون آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، از مبتلا شدن مخاطبان صدا و سیما و خاصه قشر جوان به این مشکلات ناشی از صدور چک و تعهد مهریه پیشگیری کنیم.

گرجی‌زاده با اشاره به پویش «آزادی زندانیان غیرعمد با حداقل‌های‌مان» اظهار کرد: در کمپین‌های مختلفی چون پویش اخیر ستاد دیه در هفته وحدت یا ماه رمضان بسیاری از چهره‌های محبوب هنری و ورزشی با تبلیغ این پویش و تلاش‌های عام‌المنفعه بیشترین نقش را در جلب مشارکت‌ها و به تبع آن آزادی زندانیان واجد شرایط دارند.

گفتنی است، در پایان این دیدار که با حضور جمعی از معاونان، برنامه‌سازان و مسئولین قضائی استان همراه بود مدیر نمایندگی ستاد دیه به پاس فعالیت‌های حبس‌زداء صدا و سیمای استان اصفهان از عوامل برنامه هشت ساله «یک شهر ضیافت» تقدیر بعمل آورد.

14

انتهای پیام /

 

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
تعداد کلیک: ۵۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.