English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۲۸ هرمزگانی به دلیل مهریه‌های پرداخت نشده در زندان هستند

مدیر ستاد دیه هرمزگان با اشاره به اینکه ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان حبس هستند، گفت: با وجود پیگیری‌های قضایی از این تعداد ۲۸ نفر به علت مطالبات مهریه در زندان‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۶ نفر از این زندانیان نیز به دلیل محکومیت مالی و یک زندانی هم به واسطه دیه در زندان است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸۱  نفر از مددجویان جرائم غیرعمد هرمزگان با بدهی بیش از ۷۶۷ میلیارد ریال از زندان های این استان آزاد شدند که این تعداد شامل سه زن و ۷۸ مرد بودند.

مدیر نماندگی ستاد دیه هرمزگان با اشاره به اینکه امسال آمار زندانیان مهریه در زندان‌های هرمزگان افزایش یافته است، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۴۵ زندانی مرتبط با مطالبات و شکایات مهریه از زندان های استان آزاد شدند.

مرادی نژاد یادآور شد: همچنین در این مدت ۲۳ نفر محکوم مالی، ۹ نفر نفقه و چهار نیز به علت دیه از زندان های هرمزگان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس ستاد دیه هرمزگان اظهار کرد: سال گذشته نیز به همت خیران و ستاد دیه، ۱۸۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی افزون بر یکهزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه و تحفیف شاکیان از زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان آزاد شدند.

وی یادآور شد: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه هرمزگان و یا با شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا کنند.

انتهای پیام /

۳ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶
تعداد کلیک: ۵۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.