English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

لزوم تفویض اختیارات بیشتر به ستاددیه استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با بازرس ویژه ستاددیه کشور گفت: امید است با تفویض اختیارات بیشتر به شعب استانی شاهد پویایی هرچه بیشتر این نهاد مردمی باشیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی شمش بازرس مدیرعامل ستاددیه کشور در دیدار رئیس کل دادگستری استان که با حضور اعضای ستاد دیه شعبه این استان برگزار شد، افزود: اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در ستاد دیه استان انجام شده که همه این فعالیت ها با درایت رئیس کل دادگستری استان و همکاری اعضای ستاد محقق شده است.

وی در راستای برگزاری جلسات منظم ستاد دیه اظهار داشت: جلسات ستاد دیه بایستی در جهت کمک به حل مشکلات مددجویان به طور منظم انجام و امورات بصورت مستمر و منظم پیگیری شود.

شمش تاکید کرد: عملکرد ستاد دیه شعبه استان زنجان مطلوب بوده اما در جهت جلب مشارکت‌های مردمی و همچنین موضوع پیشگیری نیازمند یک برنامه ریزی مدون و مستمر می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در سخنانی گفت: اعضای ستاد دیه شعبه این استان افرادی ساعی، زحمتکش و پرتلاش هستند و کلیه اقدامات و موفقیت‌ها مرهون زحمات اعضای این نهاد مردمی است بیشتر اعضای آن حتی بدون دریافت دستمزدی تنها برای بازگرداندن سرپرست خانواده‌ای به نزد کودکانی چشم انتظار در این ستاد فعالیت می‌کنند.

جعفر گل‌محمدی یاد آورشد: باید زمینه‌ای جهت آزادی و مساعدت به افراد و یا اشخاصی که به ظاهر جرم عمدی را در جهت دفاع از خود و یا حیثیت و ناموس اعضای خانواده خود مرتکب می‌شوند، در راستای اقدامات این ستاد فراهم شود .

وی خواستار تفویض اختیارات بیشتر به ستاد دیه استانها در جهت حل مشکلات مددجویان جرائم غیر عمد مالی شد.

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۰۷:۵۲
تعداد کلیک: ۲,۳۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.